آرمان در یک نگاه!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

این روزنامه تیتر یک را به موضوع ژنو یکبار دیگر میزبان ایران و 1+5، اختصاص داد و نوشت: گردونه مذاکرات چرخید و چرخید تا بالاخره روی نام آشنای قدیمی ثابت ماند، یکبار دیگر ژنو باهمه خاطرات شیرین و تحولات ماندگارش، قرار است میزبان دور تازه مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 باشد. 

خبر را برای اولین بار سیدعباس عراقچی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران اعلام داشت و سپس طرف های غربی نیز بدان اذعان و تصریح داشتند. این بار هم قرار است پیش از آغاز مذاکرات رسمی میان ایران و 1+5 ، دو قطب اصلی ماجرا 2 روز مانده به مذاکرات اصلی پشت درهای بسته به مذاکره بنشینند و راهکارهای مدونی جسته و پیرامون مهم ترین مقولات اختلافی سخن بگویند.

روزنامه آرمان به انعکاس عنوان تلاش کنیم کینه ها برداشته شود، پرداخت: سیدحسن خمینی یادگار امام خمینی (ره) روز پنجشنبه برای حضور در سومین سالگرد درگذشت آیت ا... محمد هاشمیان، امام جمعه فقید رفسنجان به این شهر سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان با قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و سپس در کنار مزار امام جمعه فقید شهرستان حاضر شد. 

وی با بیان اینکه سیدالشهدا (ع) پرچم مبارزه با فساد است، گفت: جامعه خفته را باید خون حسینی بیدار کند و گاهی برای انجام کارهای بزرگ باید هزینه بزرگ پرداخت. باید نسبت به حفظ میراث امام، خود را مسوول بدانیم. لطف و کرامتی که خداوند امروز به ما عطا کرده در واقع همان پیوندی است که امام راحل با دل های مردم دارد. سیدحسن خمینی تصریح کرد: رفع کدورت شخصی نیست و باید از بن در جامعه کدورت ها را ریشه کن کرد و باید تلاش کنیم کینه ها برداشته شود. 

این روزنامه با انتخاب موضوع هجمه عجیب به شیخ مصلحت نظام، نوشت: طی چند سال اخیر هجمه به آیت ا... هاشمی از سوی منتقدین وی به امری روزمره تبدیل شده است اما پس از پیروزی نمایان گفتمان اعتدال و اثبات عدم کارایی چنین تاکتیک و ابزارهایی، منتقدان سعی کردند با کمی تلطیف و به شکلی غیرمستقیم تر و یا حداقل با آتشباری سبک ترهجمه ها را روانه کنند اما طی چند روز گذشته طی یک مصاحبه بی سابقه سخنانی علیه آیت ا... هاشمی و سوابق وی در انقلاب گفته شد. مردی که بی نام وی هیچ یک از برگ های شناسنامه انقلاب ورق نمی خورد و اکنون عکس آن چیزی عنوان می شود که خود در برافراشتنش سهم داشته و اکنون رییس مجمع تشخیص مصلحت آن است. 

نمازجمعه اهواز برگزار نشد، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. 

نمازجمعه اهواز به دلیل حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و سه امام جمعه موقت این شهر در کربلا برای شرکت در راهپیمایی عظیم و حماسی اربعین حسینی برگزار نشد. 

ایرنا نوشت؛ پس از آنکه از تریبون نمازجمعه اعلام شد این هفته نماز جمعه برگزار نخواهد نشد، نماز وحدت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام «جلال جابریان»اقامه شد.

این روزنامه با برجسته کردن موضوع 22 هکتار از جنگل های گلستان خاکستر شد، نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: بیش از 22 هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت.

روز گذشته ابوطالب قزلسفلو گفت: آتش سوزی در چند منطقه جنگلی شهرستان های کلاله و مینودشت همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهارآتش هستند. اوگفت: 2 نقطه از آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان مینودشت مهار شده اما آتش در 2 منطقه پلنگ شهرستان مینودشت همچنان ادامه دارد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com